مزایده

«بهره برداری از پارکینگ مجتمع تجاری فجر»

شرکت آتیه پارسیس کیش در نظر دارد اجاره سالیانه 160 عدد پارکینگ مجتمع تجاری فجر را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید. متقاضیان جهت شرکت در این مزایده طبق آگهی مزایده در روزنامه رسمی مبلغ 400،000،000 ریال سپرده می بایست به صورت نقدی به حساب شماره 47000981730601 نزد بانک پارسیان شعبه مرزداران(کد شعبه 1085) واریز نمایند. بدیهی است به پیشنهادات فاقد فیش واریزی ترتیب اثر داده نمی شود. مهلت ارائه پیشنهادات و اسناد مزایده ازتاریخ نشر آگهی به مدت 8 روز می باشد. همچنین محل ارائه پیشنهادات آدرس شرکت به نشانی تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بلوار عرب حسینی، پلاک 62، طبقه 4 می باشد

آگهی روزنامه رسمی

فرم پیشنهاد قیمت 

مناقصه
«طراحی، تهیه مصالح و اجرای نمای پروژه مجتمع بانکی اداری پارسیس کیش »
زمان ارائه و تحویل اسناد و پیشنهادات مناقصه( براساس ضوابط مندرج در اسناد مناقصه) تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/12/15 تمدید گردید.

مناقصه

«خدمات نظارت کارگاهی (مقیم) و نظارت عالیه بر ادامه فعالیت اجرایی پروژه ساختمان اداری – بانکی پارسیس کیش»

مدارک ارسالی براساس معیارهای ارزیابی مطابق جداول ارائه شده تکمیل، ممهور و به همراه پیوست های خواسته شده به صورت مستند و مرتب در یک پرونده تهیه و در یک پاکت سربسته ارسال گردد.  بدیهی است مدارک ناقص امتیاز لازم را کسب نمی نماید. 

مناقصه
«تهیه مصالح و اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی، سقف کاذب و مقداری از تیغه چینی دیوارهای پروژه بانکی اداری پارسیس کیش»

زمان ارائه و تحویل اسناد و پیشنهادات مناقصه (براساس ضوابط مندرج در اسناد مناقصه) تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1401/10/10 تمدید گردید.

مناقصه
«طراحی، تهیه مصالح و اجرای نمای پروژه مجتمع بانکی اداری پارسیس کیش »

زمان ارائه و تحویل اسناد و پیشنهادات مناقصه( براساس ضوابط مندرج در اسناد مناقصه) تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1401/12/13 می باشد.